רשם הטיפשויות הישראלי הראשון

1

הריני לבשר על מינויי מטעם עצמי כרשם הבלעדי בנושא כדי להעניק את פרס דרווין, הדגמה בצילום.

הפרזנטור של פינה זו הינה אישיות גאונית בתחומה – גון קליז

2

נער הייתי וגם זקנתי, אבל משתאה אני לנוכח ההישגים ורמת הטיפשות הגואה בישראל. לפיכך, מידי זמן אבחר טיפשות נבחרת לבל תרד לתהום הנשייה.

אמנם המציאות הישראלית מספקת לנו מלאי של טיפשות בלתי נידלית.

בלי לברבר על נושא אין סופי זה להלן ההדגמה הראשונה שבחרתי לי להיות אבן פינה למוסד המפואר שהקמתי לה.

קראו ותבינו ללא ספק – (זאת אם צויידתם ברמת משכל העולה על זו של חבר כנסת מצוי).

ולסיום – תוכלו לשלוח אלי מועמדים לשיאי טיפשות חדשים.

50 ימי מחבוש למפיץ תמונות עירום של חברתו

החוק החדש קבע עד 5 שנות מאסר למפיץ תמונות מיניות, אבל חייל שהעביר לחבריו תמונות עירום של בת זוגו ירצה עונש קל בהרבה. מה הסיבה?

בית הדין הצבאי ביפו גזר עונש קל יחסית על חייל המשרת בתפקיד לוגיסטי בחיל האוויר, לאחר שהורשע בהפצת תמונת עירום של חברתו לשעבר באמצעות אפליקציית הוואטסאפ. בית הדין אישר את עסקת הטיעון של החייל עם הפרקליטות הצבאית, שקבעה כי תמורת הודאתו יירצה עונש של 50 ימי מחבוש בכלא הצבאי, בנוסף לקנס של 1,000 שקלים ופיצוי של 2,000 שקלים למתלוננת והורדה לדרגת טוראי.

החייל הודה בעסקת הטיעון כי קיבל בטלפון מבת זוגו, חיילת אף היא, תמונת עירום שלה, ולא מילא את בקשתה למחוק התמונה לאחר שנפרדו. יתרה מכך: בשנה שעברה הוא הפיץ את התמונה בקרב חבריו כמה וכמה פעמים. העבירה שיוחסה לו הייתה הטרדה מינית במתכונתה הקודמת, ולאור הבעת חרטה מצידו, סוכם על העונש המקל. בערב חג הפסח אישר בית המשפט את הסדר הטיעון.

השופטים הצבאיים בתיק, רס”ן שחר גרינברג, רס”ן שרון אבקסיס וסרן עומר כהן, ציינו לטובתו של הנאשם שורה של חוות דעת חיוביות והמלצות טובות שהציג ממפקדיו, מראש העיר במרכז הארץ בה הוא גר, ממחנכת בית ספרו ומיו”ר קבוצת הכדורגל בשורותיה הוא משחק.

למדנו מחוות דעת אלה על אופיו החיובי של החייל”, ציינו השופטים, אך הוסיפו בגזר הדין כי “ראוי לציין כי העבירה בה הורשע הנאשם הינה מכוערת הפוגעת בכבוד האדם בהיותה מבזה את מיניותה של מי שהייתה חברתו”. עורך דינו של החייל, שגיא גרינפלד מסר בתגובה: “מדובר במעידה חד-פעמית של בחור נורמטיבי, אשר הביע צער וחרטה על המעשה. אנו שמחים שביהמ”ש קיבל את עמדתנו והטיל עליו עונש מקל יחסית, הצופה פני העתיד”. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4514171,00.html

כרגיל התגובות לכתבה נזעמות וטוענות מגוחכות כנגד השופטים, שהם מהעילית שבעילית של המעמד של השופטים. –חדי אבחנה וכה חכמים.

אני אישית מלא התפעלות ממחנכת בית הספר.

נסו להסביר להם למה מתכוון מארק טווין:

ואיך אפשר בלי חתול?

3 4