הפעם נתעסק בעוד רעה חולה שהונהגה רק בישראל – שורש הרעה:

שרותי האינטרנט בישראל (רק בישראל) -הצרכן חייב להתקשר עם 2 חברות שונות האחת “תשתית” – מונופול של בזק והוט. מחירים גבוהים. השני הינו “ספק” בו יותר חברות. בזקבינלאומי חברת בת של בזק

מתעסקים בקטנות – ובכסף קטן על מוצר מזיק (אני מתכוון למלחמות הקוטג’ – מלחמה על אגורות ספורות ומוצר חלב מיותר ומזיק לבריאות) לכו על הכסף הגדול שמדמם מכיסכם. בזק, בזקבינלאומי וכל יתר חברות התקשורת . תראו איך דופקים אתכם ומנתבים אתכם לפרוטות –

רוצים מחאה? צודקת, הוגנת, פוגעת בכל צרכן,– הנה לכם שרות מיותר שכולנו חייבים במאות ועשרות שקלים. בואו נחסל מטרד זה.

לדוגמא:   על שרות זהה של ספק אינטרנט – בבזקבינלאומי – עלה לי 115.33 ש’ לעומת אורנג’, 6.20 שקל לחודש20130916_091313a c r.

חישוב- בזק בינלאומי עולה פי 19 יותר!!!! להשוואה ???????????????????????????????רולדין רק פי 3 מקופיקס. לא פי 19. לא פקקטה?

רוצים עוד? בזקבינלאומי היה מנותק מעל לשנה! בזקבינלאומי מסרבת להשיב את כספי! השר ארדן תומך בבזקבינלאומי וגם מקודם הלאה

כמה? – להדגים את הנושא בצורה ממשית – שילמתי מעל 115 שקל לחודש על כלום.  –  עבור מים בסכום זה הייתי צורך 115.33:8.85=13.03 שלושה עשר קוב מים!!!!! שווה ערך למילוי בריכה שגודלה 4 מטר על 3.26 מטר או שליש מבריכת המלון שלי. בגובה של מטר.

שורש הרעה: שרותי האינטרנט בישראל (רק בישראל) -הצרכן חייב להתקשר עם 2 חברות שונות האחת “תשתית” – מונופול של בזק והוט. מחירים גבוהים. השני הינו “ספק” בו יותר חברות. בזקבינלאומי חברת בת של בזק .

מ ה עושים? על כל אחד מאיתנו –לפנות לשר התקשורת ותציבו בפניו את דרישותיכם:

  • לפרט תוכנית העבודה בנושא הפסקת הפרדת ספק תשתית – תוכן.
  • לחייב חברות להפסיק לגבות כסף עבור שרותים בתקופה בהן הלקוח לא היה מחובר בפועל.
  • להמשיך ביוזמה החיובית של ח”כ איתן כבל, לאסור גבייה מצרכן, על כל שרות שלא סופק למעשה.
  • לתבוע הסבר ממשרד התקשורת על חוסר פיקוחו ואי התערבותו בהשתוללות המחירים בתחום.
  • על משרד התקשורת לקבוע תקרת מחיר ופיקוח על התחום הפרוץ של אספקת אינטרנט, או אף ליצור חבילת בסיס בתחום.

רשימת שרי התקשורת מסבירה המוטציה המוזרה של חיוב הצרכן להתקשר לרובד חברות המיותר הזה-עם כפל התקשרות וכפל תשלום. – רק בישראל מכל העולם. משרת רק טייקונים. הבה ונראה מי היו שרי התקשורת?

 

צריך להוסיף מילה?